יום שלישי, 2 במרץ 2021

למה חשוב לבצע בקרת שכר?

 

כל מעסיק יודע עד כמה חשוב לבצע בקרה וניהול נכון של העסק. בקרה מאפשרת למעסיק לזהות כשלים מבעוד מועד ולהתמודד עם טעויות שקרו מסיבה זו או אחרת.

טעויות בעסק הפרטי עלולות לגבות מחיר יקר ולהפוך לכדור שלג שאין לדעת מה יהיו ההשלכות שלהן. בניהול הפיננסי של העסק יש כמה גורמים שאמורים לזהות כשלים וטעויות וגם הם ככל בני האדם אינם חפים מטעויות. בדיוק משום כך חשוב שכל מעסיק יכיר ויידע עד כמה חשוב לבצע בקרת שכר.

לא רק בפני החוק

באחרונה נכנס לתוקפו החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה בישראל. המטרה היא לתת מענה לעובדים ולאפשר להם למצות את הזכויות שמקנים להם חוקי העבודה המתקדמים שחוקקו בישראל.

שירותי בקרת שכר הם בדיוק המחסום שימנע מכם כמעסיקים להיות חשופים לתביעות שיגררו אתכם לדיונים מיורים ומייגעים בבתי משפט וכמובן יגבו משאבים רבים. בקרה שוטפת של השכר מבטיחה אפוא למעסיקים לעובדיהם ולעובדי הקבלן שמעניקים להם שירותים שקט, ביטחון והוגנות.

מה כולל שירות בקרת שכר?

שירות בקרת שכר כולל בדיקה מטעם מומחים בתחום האם הסכמי השכר עומדים בכל התנאים שנדרשים בחוק והאם נשמרים כל החוקים והתקנות במסגרת דיני עבודה.

אם ימצאו ליקויים מומחי בקרת השכר יספקו לכם כמעסיקים את כל ההמלצות לתיקון הליקויים כדי שלא תהיו חשופים לתביעות מטעם העובדים שלכם.

כמה חשוב לערוך בקרה על שכר העובדים?

שכר העובדים הוא דבר שאין להקל בו ראש ותנאי ההעסקה שמוגדרים בחוק נאכפים במלוא חומרת הדין. בדיוק משום כך חשוב ביותר לבצע בקרה מסודרת שתאפשר לכם להיות בטוחים שאתם נותנים לעובדים שלכם בדיוק מה שמגדיר החוק.

בדרך זו לא רק תימנעו ממצבים לא נעימים של תביעות וסכסוכי עובדה אלא גם תזכו לקבל עובדים מרוצים שמקבלים את כל תנאי ההעסקה באופן הוגן ועל פי חוק.

חשוב לדעת שבקרת השכר מתייחסת לא רק לעובדים שמועסקים ישירות על ידיכם אלא גם לאלו שמועסקים באמצעות קבלני כוח אדם חיצוניים. זוהי בעצם תעודת ביטוח להוגנות, ניהול תקין וביטחון לכל מי שמעורב- המעסיקים, העובדים ועובדי הקבלן.

בקרת שכר היא חברה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים בתחום דיני העבודה. לקוחות החברה מקבלים ליווי מקצועי ומקיף בכל מה שקשור לדיני העבודה וניהול תקין של מצבת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה